My Friends

الاثنين، 14 يوليو 2008

بداية جديدة

اهلا بكم من جديد فى مدونات good life
انا عارف انى سيبتكم وقت طويل جدا بس والله مش بيدى ابعد عنكم بس الحمد الله احنا مع بعد من تانى ...
انا عارف انكو مستنين اى موضوع عن الهب هوب بس انا اسف المرة دى انا هقدم اغانى سودانية متستغربوش انا بحب اى موسيقى واى اغانى حتا لو كانت موسيقى واغانى من كلالمبور نفسها بس المهم تعجبنى .........
على فكرة انا بهنى صديقى sasa
على النجاح المبهر فى مقالاتو اللى بمدونتو ........



جمال فرفور - ما مشكلة


ندى القلعة - سيب الغرام


ندى القلعة - لو حبيبك فات نساك


ندى - بس مش عارف اسمهما ايه الاغنية sorry


طه سليمان - زيك وين


طه سليمان - انا عايز اعيش


خالد محجوب - فى الطيف وفى الصحيان


سنتر الخرطزم على 3 اجزاء (1) لـ طه سليمان


(2) مدبلج - بس حفلة مش طه سليمان وانا متاكد انها هتعجبكم لان فيها رقص غربى


طه سليمان - سنتر الخرطوم


واخر شى من عندى للفنانة الجميلة ندى القلعة (ما علينا)ونلتقى فى موعد قريب جدا وياريت تعجبكم الاغانى ....



ليست هناك تعليقات: