My Friends

الجمعة، 29 فبراير 2008

الى كل قلب مجروح

اللى كل من حب وانجرح بنهاية
انا شايف قلبك يا حبيبى معدش خلاص معايا
وقريب جدا هنعشها لحظة النهاية ......
وشريط الذكرى اللى ما بنا شيفو جاى هناك
جاى بيطوى كل يوم كنت عشتو معاك ....
مبقاتش تفكر فيا وى كلامك صعب عليا
قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليا
ليه تربط نفسك بيا؟
ليه بتحليلى الدنيا؟
لم انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليا ؟



كام مرة خدعت نفسى وانا حاسس بضياع
واترينا فى كل مرة بنقرب من الوداع
يجرح وادارى واقول يمكن عشان....
جرحو مكنش قليل من الزمان
وادفع انا ثمن الوفاء ثمن الحنان
مبقاتش تفكر فيا وى كلامك صعب عليا
قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليا
ليه تربط نفسك بيا ؟
ليه بتحليلى الدنيا؟
لم انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليا ؟



ميت مرة اقول لقلبى دا الحب مابنا راح
وقلبى يقولى لسه ويسبنى فى الجراح
يجرح وادارى واقول يمكن عشان....
جرحو مكنش قليل من الزمان
وادفع انا ثمن الوفاء ثمن الحنان
مبقاتش تفكر فيا وى كلامك صعب عليا
قبل ما دمعة عينى تسيل ارجوك استنى عليا
ليه تربط نفسك بيا ؟
ليه بتحليلى الدنيا؟
لم انت متعرفش تحب ليه كنت بتجنى عليا
؟

اللى كل من انجرح قلبه من الحب ......

ليست هناك تعليقات: